Sedih dengan berita yang aku dapat petang tadi. En. Nazri (SA Honda) tepon bagitau yang keta aku tu tak dapat bulan ni..Giliran aku bulan depan pastu de cakap next month memang kompem dapat.Haihsss pasni kena p jmpa En JPJ pulak berkenaan no plat aku tu.Tebal dah muka nak p kat JPJ tu hehe.Tasya, nanti teman aku lagi ek.

Ok, aku tak mau fikir yang negatif, so aku nak fikir positif. Bagus gak keta aku dpt next month. Antara ayat-ayat or reason untuk menyedapkan hati aku:

"Tak pa jidah, de nak kasi can hang rapat betul-betul ngan
GUGU (sila rujuk entry sebelum ini) Banyak lagi hang
nak kena explore dengan GUGU tu.
If dapat keta bulan ni, kira tak sampai sebulan
la GUGU nak manja-manja ngan hang. Sian GUGU kan.."


"Hang ni kuat soppping.Hari tu p KL dah abes banyak..Saja
keta tu tak dapat bulan ni (Mei) so, hang boleh la kumpul duit gaji
bulan ni untuk sambut keta tu nanti"


"Banyak kain hang antaq p tukang jahit..Nanti boleh la hang
saving gaji bulan 5 ni untuk bayaq upah jahit hehe"


"Yes..bulan ni aku boleh soppppinnng g hehehe. "(Ni reason aku
paling suka la)

Haha..itu antara yang dok bermain kat kepala otak aku bila dapat tau keta aku tak leh dapat bulan ni. Kita kena fikir positif la kan. Mesti ada hikmah di sebalik semua ini. Hehe ayat orang dah pasrah. Nak wat camna, teriak ayaq mata darah pun, memang mustahil aku leh dapat keta bulan nh. Ala da tunggu 4 bulan, setakat lagi sebulan, apalah sangat :)

So, jidah be positive k..Syok tu boleh sopppinnngggg sakan g. Nanti dah ada keta, bajet untuk soppping dah berkurangan. So, i must enjoy this moment before i got her. Hmmm kepala otak ni dah fikir dah apa benda aku nak sopping pulak pasni. Hehe kira nak perabes duit ja.

Ok, tukar topik. Lupakan pasai keta (Nak fikir apa nama keta aku nanti hehe) Sekarang ni, rasa suka pulak ngn cardigan yang labuh-labuh, tutup bon***. Hikhik dulu suka pakai inner, tapi lama-lama rasa rimas + panas. Yala, dah nama pun dok Perlis. Haha macam la cardigan ni tak panas. Tapi, at least bila panas, aku boleh bukak kan. If aku pakai inner????hehe. Ni gara-gara Tasya la.Terpengaruh aku untuk beralih arah pada cardigan lak. Saja nak menggedik. Ini adalah cardigan yang aku baru beli last weekend. Labuh, bukan kaler hitam, material cun..Yang penting harga berpatutan :)


Tiba-tiba tingat barang yang promoter tu dok promote kat aku..Barang fevret aku lak tu..En Akhyar, saya janji nak beli satu ja this month, tapi offer tu kena beli dua, baru dapat murah. Memandangkan bulan ini keta tak dapat, weekend ini mungkin aku boleh dapatkan ia :) Boleh kan en Akhyar??hehe hopefully weekend ni, promosi itu masih wujud hehe.

Satu g, esok adalah anniversary aku ngan si dia..5 Mei :) Semoga hubungan ni berkekalan dan kami cepat-cepat kawen...haha ayat last tak boleh belah. Sekian




3 Responses
  1. pixietasya Says:

    haa. bole pun komen. ehe. inner panas la babe. cardigan bole bukak2! kekeke


  2. cheyart chemid Says:

    testing testing..hehe

    barang apa yg fevret tuhh? =P


  3. g_dah86 Says:

    hehe tula tasya..nnt kita bole wat kesatuan cardigan :P

    hmm u know what :)