GUGU ^_^

Waaa...rindunya nak berblog..puas gila boleh bercuti hari tu.Thanks a lot kat En Akhyar Haniff Che Mid yang bersusah payah utk aku hehe..Thanks to Tasya untuk penginapan dan GAGA yang tolong tunjuk arah.Even GAGA tunjuk jalan banyak tol yang mahal-mahal, tapi still sayang kat GAGA hehe..Thanks to Dayang sebab sanggup turun dari Johor untuk ngedate sama-sama.Memang syok la p KL hari tu. Kebetulan lak sehari sebelum p sana, gaji masukkkkkk hehehe..memang terbaik la.

So, tasya da kenalkan GAGA dia. Sekarang aku nak perkenalkan GUGU aku pulak hehe..Ni lah GUGU ak :D



At last aku tukar gak phone.But sangat-sangat sayang kat Nokia 6230 .Sangat berjasa kat aku.Dah lama pakai, since aku 1st semester dulu kat uitm, bersamaan dengan 5 tahun hehe. So, hopefully GUGU boleh lebih berjasa daripada phone dulu hehe..

Aktiviti wajib yang akan aku buat bila da ada GUGU ialah :

1. Update status kat fb
Pastu semangat nak cek tengok apa logo yang akan keluar. Tapi GUGU aku ni just naik via window mobile ja.But still sangat excited :D

2. Upload gambar kat fb
Yang ni pun pasal nak tengok apa yang akan naek nanti kat fb. Tapi aku still tak berjaya upload lagi. Sabaq nooo Tasya hehe.

Hehe saya budak baru belajar. Memang banyak nak kena explore lagi kat GUGU nh hehe.Nak bukak amek memori kad pun tak reti g hehe..tak pa, pelan-pelan kayuh :D



0 Responses