operasi rahsia

Target malam ini (kames malam jumaat)

1. Nak jalankan operasi rahsia. Semoga kamu berjaya Cik Majidah. kalau berjaya, boleh la aku upload 'operasi' itu di sini...hehe

2. Nak tengok tv...Grey's Anatomy (9-10pm) pastu sambung House (10-11pm)..Bila aku nak wat operasi rahsia??haha

3. Nak tengok email yang bos aku bagi dari hari Isnin lepas lagi..Next week de nak tanya aku..Tadi de jmpa aku, de dah pesan, 'Majidah, awak study ye apa saya bagi tu.Next week i nak tny u' dan seperti biasa aku jawab, OK :) hehe

4. Nak sediakan mental untuk keja hari Sabtu dan Ahad. What?????minggu ni aku keja7 hari seminggu.Nasib baek Isnin ni cuti, Raja Perlis punya hari keputeraan. Haih...kena prepare dari malam ni..over dan gedik aku ni:p

5. Nak prepare proposal untuk next research. Gila hebat, kental, lincah dan bertenaga geng2 farmasi Hospital Tuanku fauziah. Semangat semua nak siapkan research. Offer diri untuk wat lebih dari 1 research..Bagus kawan2..jom kita majukan hospital kita....... (semua adalah dongeng semata-mata...kalaula betol..)

~

~

~

~

~

~

~




Ok. kesimpulan nya aku rasa no 1 dan 2 ja boleh capai...mari jalankan operasi rahsia :D

2 Responses
  1. dihacute Says:

    ang operasi apa ni?aku nak tau..hehehe..aku rasa cm nak menulis blog jugak.tp mcm bbz ja..huhuhu..kena tangguh la nmpknya.


  2. g_dah86 Says:

    tulih la diha hehe..best :) hmm projek rahsia tu berjaya..nnt aku upload :p