H1N1

Hari ni kat store plak. Nebes kot g tmpat baru. Nak kenal2 ngn staf kat situ plak, sedikit cuak hehe. Cuma mengexcitedkan diri pada hari Isnin dgn memakai anak tudung Syria yg aku baru beli..Gedik k aku nh. So far, okla.

Hari ni gak aku decide nak cucuk Vaksin H1n1 tu. Tak sakit sgt, compare cucuk ATT time aku jatuh motor dulu. Staff Nurse da soh mkan Panadol stat, kalo takut demam. De pesan, esok akan rasa lenguh2 tangan. Setakat ni Alhamdulillah, ok. hehe cuak gak nh amek vaksin nh.

Di sini saja nak share satu situasi antara Si Gadis dan Si Teruna:

Si Gadis call si Teruna. Si Gadis ada masalah skit nak cita kat si Teruna. Tak sempat si Gadis nak cita, Si Teruna dah potong stim. Tak tanya apa masalah, terus ckp sibuk. Terkedu Si Gadis. Hmm ptt ke tak ptt si Teruna wat gitu? At least tny dulu, ada masalah ka??Takkan Si Gadis nak tepon saja nak gayut di siang hari kan? Lenla tgh malam, tgh golek2 atas tilam ka. Cuba pkir scara rasional, mana tau keta si Gadis tayar nya empat-empat kena curi. Tak pun kena ragut ka. Baru pas eksiden ka. Susah ka nak tanya ' ada apa2 masalah ke sayang??' Hee, dapat awek comel2 pun tak reti jaga. Geram aku ngn laki gini. Mcm nak sekeh2 ja. Kalo pun awak bz sgt keja, nak ckp seminit pun tak ble ka??Pentingkan keja dari gf. Nnt de tinggal baru padan muka.Pastu baru terhegeh2 nak minta maaf. Time genting gf perlukan de, tak nak layan plak. Geram aku ngn kisah ini. Ok, aku plak emo..hehe kan da lari dari tajuk :P

Sekian

0 Responses