Geng Blok A1 ^_^

Dua tiga malam ni streamyx nh problem la.Tensen tol, tp aku nak komen lebih2 pasal streamyx tak ble, nnt si dia merajuk plak :P almaklumla org TM :P hehehe semalam pas keja date ngn member-member KMP.Ecece, macam ramai nya padahai Pnut & Diyana ja pun. Dah lama kot tak jmpa, rasa last ngn pnut time kenduri Nisa dan skang Nisa da ada baby pun hehe.Ngan D nh tak la lama sgt compare ngn pnut. Tapi punyala byk rintangan nak ngedate ngn budak 2 orang nh.

Ok, first rintangan, lebih kurang kul 4pm, si pnut msg aku, tny: ' jadi ka plan nak ngedate?Pasal kat Arau hujan turun ngn lebat sekali'. So, ngn konfiden nya aku balas msg de...'Yup kompemla jadi, kat sini (Kangar) tak hujan pun.'

Pastu dah pukul 5pm, aku pun plik pesal ramai lagi org kat ofis nh. Dalam hati, maybe hari nh jumaat kot, esok da cuti..nak update gosip apa2 yang patut la..Then baruku sedar, hujan turun dgn snnnngggggat la lebat..Hahaha nak g kat keta mmg tk bleh la..memang basah lencun la jawab nya hehe. Tak pa la, aku pun kol cik D, gtau la hujan lebat gila & soh de p lu, nnt hujan da stop aku g la..means aku lewat skit. Msg plak si pnut bgtau menda yg sama..

Sebab tak nak buang masa, aku pun solat la Asar siap2 kat ofis tu.Dkt2 kul6 cmtu hujan dah renyai-renyai ja..so dkt sejam gak la aku dok lepak kat ofis tu ramai2 hehe..Pastu dgn pantas aku pun memecut la ke MyCafe.Tapi sampai ja, tutup plak kedai tu.Tgk keta D tak dak pun.Aik plik aku, padahal aku da lewat kot. Kol tak dpt, msg pending plak. Dalam 5 min pastu nmpak pnut sampai. Aku turun keta, p la kat pnut hehe..Pastu contact D, rupanya bateri hp de kong, & de tak tau MyCafe tu kat na...Hahaha de da pusing bpe kali kat situ. Last, suma berkumpul kat umah aku, & suma lompat nek keta pnut.

Ok, saja nak mention, kami da nek keta pnut k.Keta baru bau kedai lagik hehe..Persona ^_^
Sebab kedai tu tutup, tukar plan, p makan kat Roundabout Cafe Kangar. Sangat berpuas hati dengan makanan, suasana kedai, pelayan. So guys, ada tmpat lepak baru di kgr nh ^_^ Ni saja nak upload gambar tuan dgn makanan masing-masing :

Jidah ngan Koey Teow Kungfu:


D ngan Yee Mee Hot plate:


Pnut ngan Chicken Chop:

Memang tidak pernah puas bergosip bila ngn budak-budak nih. So pasni boleh lepak sini lagi. Nanti orang len plak open table hehe. Nnt kita kupas isu semasa yang len plak k :POk nnt jmpa lagi k.Muahhhhhh luv both of u. XOXO

0 Responses