Badminton dan Muaz

Petang semalam snnnnggggaaatla letih balik dari office. Attach di sini membuatkan aku terfikir, aku tak bape sesuai ngan keja yang dok ngadap PC/Laptop. Tapi think positif, maybe sebab aku attach ja, so that's why aku rasa cam tk dak keja.Pasal aku tengok pegawai semua sangat banyak keja k..Lagipun tak suka ngadap PC lama-lama coz takut mata rosak :P (alasan, nih dok berblog berfb boleh plak hehe). Miss my life kat hospital.Even jumpa patient yang macam-macam ragam, tapi aku boleh survive hahaa..Sebab letih gila semalam, tak jadik la nak men bedminton petang semalam. Siap lentok abes g pas asar huhu..Kul6 camtu, anak sedara/menakan/nephew tepon. De tanya:


Muaz : Assalammualaikum ateh..ptg ni ateh tak meh umah muaz ka men badminton??
Ateh : Ateh letih la muaz..Esok petang ateh p k..
Muaz : Ateh tak mo meh umah muaz ka hari ni??Meh la.
Ateh : Ala muaz..Ateh tak larat la..esok k??

Then mama de amek tepon dan aku pun cakap sekali lagi aku tak larat nak p..hehe So, kesimpulannya hari ni kena p men badminton kat umah de. Men bodo-bodo ja, kat depan umah de, tapi yang aku suka pasal ada tukang sorak (Muaz & Naimah)

Pastu apa yang muaz cakap yang wat aku kesian kat de. Tapi perbualan ni dah lama, last week kot..

Muaz: Ateh, bila adik (nazifa) nak besar ni. Muaz nak p jalan-jalan. Muaz nak p langkawi

BTW, adik de baru ja lahir 11Mac hari tu..hehe so, lambat g la nak besar. Tp no worry my dear, tak lama kalo ateh, achik & achu p jalan-jalan, kami bawa muaz k? ^_^

0 Responses