Tangan Kiri

Saya kidal.Tak salah kan jadik kidal??Banyak kelebihan tau wat keja tangan kiri ini. Hehe intro tak tahan..Alkisahnya aku punya teknik pegang pen memang macam pelik sikit. Pastu tulis pulak tangan kiri kan. Semalam ada 2 org pakcik tegur cara aku pegang pen (ramai nya orang tegur sebelum ni). Nak wat camna pakcik, sejak saya reti menulis, gitulah cara saya pegang pen. Dah besar cam sekarang ni, mana boleh nak tukar cara pegang pen dah huuu.. Tapi yang penting tulisan i boleh dibaca k.


p/s: stress menterjemah tulisan Dr.L dan Dr.A dekat wad aku in charge. Memang superb la.

Cita-cita saya adalah ingin menulis dengan kedua belah tangan. Nak kena latih tangan kanan ni. Azam tahun baru la :p Mcm cool ja, bila lenguh tulis, tukar tangan, macam Lisa Surihani :D hehe

3 Responses
  1. cheyart.chemid Says:

    ye ke lisa bleh tulih guna dua-dua tgn?


  2. g_dah86 Says:

    yup.positif :) Lisa kidal tp kanan dia boleh tulis gak.sila google :P


  3. cheyart.chemid Says:

    haha,xpa laa, xtingin sngt nk google..haha