My Dreams Come True :)

Impian telah tercapai. Alhamdulillah :) Hikhik gedik ja intro. Dah lama simpan cita-cita, kali ni baru berkesempatan utk pegi ke 2 tempat yang dah lammmmmaaaa tingin; Istana Budaya & i-city :D


Aku dah lama teringin nak tgk teater kat Istana Budaya tu. Kak aku la dok cakap betapa canggihnya pentas di IB tersebut. At last 5 Dis 2010, aku tengok cita Natrah. Bessssstttt sgt. As usual, cita sedih kot, menitik gak la air mata ni hikhik. Remy Ishak boleh menari OK!!! Dia sangat kacak.. OMG..Maya pulak sangat hebat, stamina mmg aku tabik spring :) Dan satu gi, Tun Dr Mahathir ngn wife jugak pegi tengok teater tersebut..malam tu jugak celebrate birthday beliau :D

I was attending Tun Mahathir besday party <---- so excited. Berulang kali mr Akhyar igtkan aku untuk behave. Jangan tunjuk sangat excited dapat 'attend' party tersebut....but of course la aku teruja :p


Sebelum teater mula :) Muka kena paksa tgk teater :p


Excited tidak terkira :)
Nak berebut Remy dari Maya :p


Maya yang berusia 13tahun ok haha

Tiket :)

Tun Mahathir's party ok :p


Lagi satu impian aku yang tercapai...pegi i-city kat Shah Alam tu. Gila ketinggalan zaman. Hahaha dari free ---> dah kena bayar sekarang, baru aku boleh p. Tu pun jenuh la pujuk Mr Akhyar ajak p sana. Selalu 1 keta rm5 ja. tapi sebab kami g Sabtu, kena 1 keta rm10. Tapi demi impian ku, apalah sangat ngan Rm10 tu :P Tapi frust sebab hujan. Gambar pun tak sempat nak snap sgt. Pastu malam pulak, setakat kamera biasa ni, byk gambar tak jadi sangat. Tapi at least dah pegi. Tq ya 'you know who' :p

Setia menemani saya :)


0 Responses