Karnival Sukan HTF



Ok aku sukaaaaaaa gilaaaaa men volleyball. Tapi last aku men adalah ketika menuntut pada tahun akhir ketika belajar degree dulu. Rindu gila nak men, tapi men volley haruslah ada team. Tapi kat Hospital ni memang tak da team... Tahun ni ada Karnival Sukan HTF, so tiba-tiba diorang nak wat team :D Syookkkkk apa lagi haruslah memberi nama untuk bermain kan :D Walaupun tarikh dah semakin hampir, tapi gedik gak nak men hikhik. Sebab aku yakin, men volley tak dak la nak injurt seperti terkoyak ligamen ka, luka parah di muka or lutut ka..Dannnn terbukti aku memang selamat :D

OK, lawan hari tu adalah pada cuti wesak yang lepas, 17 Mei 2011. Team aku hanyalah cukup-cukup orang, dan ada sorang je reserve pasai memang tak dak orang yang nak men :D pastu memang tak penah training sebagai 1 team. Tak sempat ok! Dah kerja, len la zaman student lu. Hikhik kesimpulannya.....

*



*



*



*



*



*



*



Sila tengok gambaq :P

Okla tu, dapat dua2 laki pompuan naib johan dari 6 team :D hikhik. Yang best nya pasal dapat medal. Ingat men dalam HTF jek tak dak la medal semua. Tapi memang enjoy la :)



Esok men futsal plak. Tapi kalau boleh tak mo men la, takut injurt..Reserve sudah hehe. Kalau menang dapat medal jugak kan?:P Ish2 futsal dah la memang tak reti. Tapi apa pun gut luck team !!

0 Responses