Internet mengong

OOoooOooo...sangat-sangat lama saya tak jenguk langsung ke blog ini. Bukan la bz sangat pun, tapi entahla kenapa, kemalasan yang amat utk mengupdate blog ini..Banyak jek benda-benda best berlaku dalam beberapa bulan yang lalu.Berazam utk update nanti benda-benda tersebut hehe. Okla yang membuatkan juga saya malas nak update blog ni, salah satu sebab nya internet sangat mengong ok....cekkk bayaq untuk sebulan, boleh pakai tak sampai 2 minggu, mana cekkk tak hangin satu badan..Nak kol 100 pun dah malas da..asyik soh wat benda yang sama jek. P cabut ini wayar la, off modem la, restart PC la, p control panel la..Akhirnya semalam mamat jawab tepon bernama Aidil (kalau tak salah dengaq la) kena la maki hamun ala-ala sopan ngan aku..Almaklumlah, balik keja p tepon depa, letih-letih, dia pulak dok baca skrip tu ja..memang kena la ngan aku..Tapi at least, aku wat report, hari ni ada orang meh rumah betulkan apa tah. Internet dah boleh pakai..Tapi aku nak tengok bapa hari dia nak wat perangai lak






Mood : PMS kot hehehe

0 Responses