Penang Jom



Weekend yang lepas, aku tengok Shrek 3d kat Sunway Carnival. Odw g Penang tu, singgah Alor Setar amek En AKhyar ni. Semangat de nak join kami walaupun de baru sampai dari KL pagi tu hehe. Dalam perjalanan ni, Encik ni tidur jek. Tapi tak pa...letih la katakan :P


Cover perut sikit Encik :P

Nak cari Sunway Carnival ni agaklah susah. Walaupun aku ada GUGU, tapi entah kenapa GPS tak boleh pakai pada hari tersebut. Terpaksalah baca signboard. Ok, dah sampai kat sana, mestilah nak cari parking kan. Waktu belajar dulu, kalau g shoping complex besar2 mestilah kena ingat tempat kita parking kereta kan??Cara mudah aku wat, senang ja, snap gambar seperti di bawah:P senang dan cepat :) Hikhik tapi kat Perlis ni tak perlu kot nak wat gini :P Tapi selalu model tak diperlukan untuk dok tepi tiang tu. Memadai la amek gambar tiang tu aja :D





Ok, dah puas tengok wayang, nak sopppppiiiinnnggg plak!! Tapi kat sini tak best sangat nak soping. So, kitorang meneruskan perjalanan ke Queensbay. Suka Queensbay sebab sangat senang nak g. Dan paling penting, macam-macam ada (Kecuali wayang 3d:P). Aku ni paling penting nak carik suar hitam, yang boleh pakai g keja. Alhamdulillah jumpalah yang sesuai :) pastu best kat Queensbay ni pasal dapat makan Tako Tao...Sodapppp. Terima kasih pada Oya, Odah dan Tini yang kenalkan aku pada Tako Tao ni..Lepas rindu :) Setakat ni, Queensbay la yang paling dekat aku tau yang ada jual benda ni. Hmmmm lapar nya tengok gambar di bawah :P



Ini adalah gambar ahli yang terlibat dalam rombongan ke Penang. Kakak aku, En Akhyar, aku dan adik aku. Adik aku yang snap, so gambar de tak da hehe..Bila lagi nak meronggeng ni?Hikhik

4 Responses
  1. pixietasya Says:

    encik tu suka tdoq sungguh! hehe


  2. g_dah86 Says:

    encik tu memang..tidoq no 1 :P


  3. SuryaRahman Says:

    aku juga suka tako tao. paling dekat nagn umah aku Jusco bukit tinggi. yang bermaksud dua jam setengah naik flight, kemuadian satu jam berkereta.

    Kesimpulannya: gambar tu menyebabkan aku secara tiba-tiba eh sedapnya.demn. salah kau la ni. hahaha.


  4. g_dah86 Says:

    hahahaa total = 3 jam, bersamaan aku nak g penang :P soh la en Fitri ko g cari kat sabah tu..mana tau ada hehe