Rasa macam baru jek aku bertunang hikhik...rupanya dah nak masuk setahun:P Best teringat balik masa nak tunang dulu walaupun cuma wat kecil-kecilan jek

ISh2 suka nya hati bila 2 org kawan yang sangat rapat (tidak missed 1 pun event aku iaitu tunang--->akad nikah ----&kenduri ) So hopefully aku pon tidak akan miss event mereka nanti :D

Ok ini adalah Diyana.Beliau aku kenal ketika matrikulasi dulu..Sangat gorgeous dengan mekap,baju (especially dengan bunga yg mak dia jahit tu :p)

Suka sangat mekap...cantik :D hg memang jelita hikhik



Ni gambaq baju..ni pon suka.simple but gorgeous sangat :)


Gambaq close up bunga yg mak Di gigih jahit sendiri tengok kat youtube jek uols :p sebulan gak ni..mak Di kata kalau nak tempah sebijik rm5 :p


Seterusnya kawan baek aku dari sekolah menengah..yg best nya depa dua ni satu sekolah rendah, dari kuala perlis gak..dan sangat rapat jugak...Last2 suma dah rapat hehe..Ok next pulak adalah madiha. Ni pon pilih kaler purple gak. I rasa musim purple kot sekarang ni hikhik...

OOoooo anda juga sangat lawak, cantik dan gorgeous ye madiha..Suka tudung anda, mekap, baju dan anda sekali ehhee

:)

Oh yaa gambaq ni i kidnap dari fb mereka dan ada jugak dari kawan2 yg lain...hehe


0 Responses